Nometne

Delawake nav sporta nometne ar rīta rosmi un drastiskiem treniņu grafikiem (lai gan iespējas ir dažādas, var arī tā). Pie mums izbaudīsi piedzīvojumiem pārpilnu nedēļu. Nav starpība vai esi iesācējs, vai jau ar pieredzi, palīdzēsim gan tiem, kas grib iemācīties daudz jaunu wake / wakesurf triku, gan arī tiem, kas vēlas tikai profesionāli iesauļoties! Jo visam pāri Delawake ir par iespēju atklāt ko jaunu, atpūsties, restartēt prātu un dzīvot ar prieku bez robežām!

Dienas Portugālē paskrien nemanot. Mums ir divas laivas, tāpēc uz ezera vienlaikus var veikot visi mūsu viesi – mācies pats un skaties, kā to dara pārējie. Mūsu instruktori parādīs un pastāstīs visu tā, ka pēc nedēļas treniņiem būsi veika profiņš. Apmācībā izmantojam ķiveres ar iebūvētām audio austiņām, kas dod

vēl lielāku progresu, jo sarunāties ar instruktoru varēsi jau brauciena laikā! Brīvajā laikā vari trenēt jaunos trikus uz batuta. Labākam rezultātam varam tavu braucienu nofočēt un nofilmēt, lai pēc tam kopīgi izanalizētu un palīdzētu tev noslīpēt tehniku.

Delawake nometnē varēsi sasniegt augstu līmenī veikā un veiksērfā, visas dienas pavadot laivā uz ezera. Bet var jau arī to visu apvienot ar Portugāles skaistāko vietu apskati, sērfošanu okeānā un SUP izbraucieniem gar okeāna klintīm un alām. Iedomājies – agri no rīta paveiko ezerā un pēc tam dodies road tripā apskatīt Portugāles dabu vai tuvākās pilsētas.

Izvēle ir tavās rokās.

TAVAS DELAWAKE NEDĒĻAS PIEMĒRS

1. diena

Ielidošana un nokļūšana līdz nometnei. Ceļš no Faro lidostas aizņems stundu. Visticamāk, ka ielidosi vakarā un atliks tik vien, kā iekārtoties savā mājiņā. Izturīgākie nosvinēs pirmo vakaru Portugālē ar pārējiem viesiem, citi izvēlēsies atpūsties pēc lidojuma.

2. diena

No rīta aizskrienam uz ciemata vietējo veikalu pēc zemenēm un karstām Pastel del nata smalkmaizītēm, tās brokastīs ar kafiju garšos lieliski. Pēc brokastīm un izstaipīšanās pie baseina, braucam uz ezeru. Dienas pirmo daļu pavadām veikojot, sērfojot, skeitojot, peldoties vai vienkārši sauļojoties laivā. Labi pavadīts laiks garantēts! Paņem līdzi uzkodas, dzirkstošos dzērienus un wake, chill & party var sākties. Pieredzējuši instruktori tev iemācīs gan pirmos soļus, gan nopietnākus trikus. Pēcpusdienā sauļojamies pie baseina, izstaigājam mazo Santa Clara a Velha ciematiņu un kopīgi gatavojam BBQ.

3. diena

No paša rīta laižam līdz okeānam. Ķeram okeāna viļņus ar Surf vai Bodysurf vai vienkārši sauļojamies un vērojam sērferus šķeļot viļņus. Pēcpusdienā aizbraucam līdz Lagos – mazai okeāna pilsētai, izstaigājam vecpilsētu, kurā ir daudz mazu veikaliņu un restorānu katrai gaumei. Šeit ir iespēja palikt arī uz nakts tusiņu. Ja ir vēlme, vari izmantot laiku shopingam un aizšaut līdz Aqua vai Guia tirdzniecības centriem.

4. diena

Pēc brokastīm atkal vizināmies pa ezeru. Mācāmies jaunus trikus, peldamies, atsvaidzināmies ar kādu Vinho Verde un vienkārši izbaudām tusiņu draugu lokā uz laivas. Pēcpusdienā saplānojam braucienu līdz Azenha Do Mar – jūras velšu restorānam okeāna krastā ar saulrietu!

5. diena

Šodien pēc ūdens priekiem un pusdienām, kuras varam baudīt ezera krastā pie portugāļu saimnieces, dodamies uz kartinga trasi vai uz SKYdive centru, kur kādu asāku izjūtu cienītāju ar izpletni varam izmest no 4 km augstuma. Nometnē turpinām vakaru, dalāmies piedzīvojumos un sarunās, naktī dodamies uz vecajām dzirnavām skatīties zvaigznes. Tiem, kam gribas redzēt lielās pilsētas, iesakām braucienu līdz Sintrai, vienai no TravelGuideMustSee vietām ar pilīm, parkiem un romantiskiem restorāniem. Tāpat atpakaļceļā vari pagūt apskatīt Lisbonu un pavakariņot kādā no restorāniem vai aiziet uz kādu nakts pasākumu.

6. diena

RoadTrip līdz pasaules malai – Sagres – viens no tālākajiem Eiropas rietumu punktiem. Pa ceļam varam apskatīt dažādas pludmales, papusdienot kādā no zvejnieku restorāniņiem un nobaudīt svaigas jūras veltes. SUPojam okeānā. Atrodam perfektu lokāciju lēkšanai no klintīm okeānā, izbraukājam smukākās dienvidkrasta pludmales, alas un klintis.

7. diena

Vēlās brokastis. Ja ir vēlēšanās, var braukt uz ezeru vai uz okeānu. Vakarā jāsāk vākt mantas rītdienas lidojumam un jānosvin pēdējais vakars nometnē ar kopīgām BBQ vakariņām.

Protams, notikumu secība un dienas kārtība var mainīties atbilstoši tavām vēlmēm. Pie mums nav obligātu grafiku vai dienas kārtības. Esam brīvdienās, tāpēc ļaujamies brīvībai!

Esam padomājuši par visu, lai tev brīvdienās ne par ko nebūtu jālauza galva, tāpēc lec lidmašīnā un brauc pie mums!

NOMETNES NOTEIKUMI UN NODERĪGA INFO

1. Par kārtību nometnē gādājam visi kopā par visiem un katrs pats par sevi!
  2. Traukus mazgājam paši.
  3. Atkritumus arī iznesam un izmetam zaļajā konteinerā aiz vārtiem.
  4. Visu, ko redzi, drīkst izmantot. Bet, ja kaut ko paņem, noliec vietā.
  5. Tukšās pudeles un izsmēķus nogādājam līdz miskastei.
  6. Dvieļi numuriņos tiek mainīti reizi nedēļā.
  7. Segas un spilvenus no numuriņiem ārā nest nedrīkst.
  1. Ja pamani kādu savvaļas zvēru, lūdzu, nebaro un nemēģini pieradināt.
  2. Lai tās būtu īstas brīvdienas, WiFi mums nav. Nu, labi – ir, bet tikai vienā vietā pie mājas Vinha.
  3. Santa Clara ciematā pārtikas veikali strādā no 8.00 līdz 20.00, pusdienu pauze ir no 13.00 līdz 14.00, svētdienās ciet.
  4. Siesta Portugālē ir no 15.00 līdz 19.00 (restorānos ēdienu var pasūtīt līdz 15:00 un tad tikai no 19:00).

TIK DAUDZ, KO DARĪT UN REDZĒT

Papildus visām aktivitātēm pie mums, Dealawake nometnē, uz ezera un okeānā, ir vēl miljons lietu, ko redzēt un izprovēt Portugālē. Šeit daži padomi no mūsu pašu pieredzes un mūsu viesu atsauksmēm.

Tuvākie pārtikas lielveikali

St Teotónio – 32 km
Monchique – 36 km

Vienas dienas road trips ~220 km.

Ja gribas izvēdināt galvu, apskatīt pludmales un papusdienot vietējā restorānā, noteikti izbrauc gar rietumkrastu līdz pasaules malai – Sagres. Pusdienas var baudīt kādā no Lagos vecpilsētas restorāniem. Ja palicis spēks un ir vēlēšanās, Portimao un Guia ir iepirkšanās pilsētas.

Pludmales

Tuvākās rietumkrasta pludmales un labākās surf pludmales –

1. Zambujeira Do Mar
2. Odeceixe (Surf)
3. Arrifana (Surf)
4. Praia Da Bordeira

Dienvidkrasta klinšainās pludmales –
1. Praia do Submarino
2. Praia de Benagil
3. Praia do Camilo
4. Sagres – “pasaules mala”

Pilsētas ciematiņi

Odeceixe – lieliska pludmale + tā ir tuvākā pilsētiņa, kur vakarā centrā ir dzīvība. Tipiski portugāļu restorāni un kafejnīcas.

Monchique – maza pilsētiņa kalnos. Ņem vērā, ka no Santa Clara-a-Velha uz turieni būs jābrauc par ļoti līkumotu ceļu. Pilsēta ir augstākais punkts Algarves reģionā. Daudz dažādu restorānu un SPA iespēju.

Lagos – mūsuprāt, pati jaukākā piekrastes pilsētiņa ar izteiktu vecpilsētu. Ļoti plaša restorānu un bāru izvēle. Ja gribas kārtīgu night out, tad Lagos būs īstā vieta.

Albufeira, Portimao un Quarteira – populārākās tūristu vietas. Gatavojies ļoti lielai tūristu plūsmai ar visām no tā izrietošajām sekām. Piemērotākās pilsētas šopingam.

Lisabona un Sintra – ja plānota ilgāka palikšana, protams, Lisabona un Sintra! Bet rēķinies ar veselu dienu.

Restorāni

Bar do Rui – barčiks tepat Santaklārā, tieši blakus benzīntankam. Kolorītais saimnieks Rui vakaros pats gatavo kafiju un salej šotus ar vietējo grapu, ko sauc par madruņu (medronho). Tikai uzkodas un dzērieni!

Nave Redonda – tuvākā vieta, kur paēst restorānā. Menu vienkāršs, bet izsalkumu likvidē labi!

Luar Da Foia – restorāns Monchique pilsētā, kas īpaši patiks grilēta ēdiena baudītājiem. Restorāns atrodas pašā kalna augšā, no terases tālumā var redzēt okeānu.

A Tasca do Petrol – vēl viens populārs Monchique restorāns. Diezgan plašs menu, ļoti iecienīts vietējo vidū.

Restaurante A Choupana – restorāns 56 km attalajā Vila Nova de Milfontes pašā okeāna krastā.

Azenha do Mar – 51 km attālumā atrodas pats iecienītākais restorāns rietumkrastā – Azenha do Mar. Tajā nav iespējams rezervēt galdiņus, un trešdienās nestrādā vispār. Galdiņu var nākties gaidīt pat stundu!

Izklaide

Lēkšana ar izpletni http://www.skydivealgarve.com/
Go carts http://www.autodromodoalgarve.com/
Golfs http://algarvegolf.net/
Vīna darītavas http://www.quintadofrances.com/

IZKLAIDES BĒRNIEM

Zoomarine Algarve – liels ūdens atrakciju parks Guia pilsētā (57 km) ar baseiniem, trubām un delfīnu šovu. Pieaugušajiem 29 EUR / bērniem 19 EUR
ZooLagos – zooloģiskais dārzs Lagosā (100 km). Pieaugušajiem 16 EUR / bērniem 14 EUR
Aqualand Algarve – vēl viens ūdens atrakciju parks netālu no Guias (67 km). Atvērts no jūnija. Pieaugušajiem 22 EUR / bērniem 15 EUR